21 Mayıs 2009 Perşembe

İtiraf ediyorum...KİMSE mutlu değil...KİMSE huzurlu değil...KİMSE aşık değil...KİMSE arkadaşın değil...HERKES mutSUZ,HERKES huzurSUZ,HERKES kaybolMUŞ, HERKES yalNIZ...
Sadece öyle gibi görünmeye devam ediyor.Çünkü hepimiz kurulmuş bebekleriz. Hep bize öğretilenleri, söylenenleri, belletilenleri yapıyoruz.Çünkü dedim ya kurulmuşuz.Haaa arada bir durmuyor muyuz? Duruyoruz işte o zaman tekrar gidip kendimizi kurduruyoruz.Çünkü buna mecburuz.Gerçeklerle başka türlü nasıl baş edebiliriz ki?
Arada birkaç arızalı çıkmıyor mu?Çıkıyor onları da susturuyoruz.SUS KONUŞMA DÜZENİMİ BOZMAAA!yoksaa her şey alt üst olur!!!!???Oysa zaten her şey alt üst.Bunu düzeltmek mümkün mü?Belki.Hatta kendince düzeltmeye çalışanlar var.?!?Daha doğrusu sananlar.Diyeceksin ki..Ben bunları zaten biliyorum, bana farklı bir şey söyle ya da çözüm bul, ya da aman koy ver gitsin!!!

Hayat dedikleri şey bu işte..Ben koy vermeyeceğim ve ve ezberletilmiş sözleri söylemeyeceğim..
ÖZGÜRÜM,KADINIM ve DELİYİM...Herkesin yaptıklarını yapmaycağım...

1 yorum:

Pinar dedi ki...

Ah be zeynopum....son yazdıklarımı okusana...:))))))))))))))soylenecek cok fazla bişi yokki zaten...